Banks- Stick




Cześć :))
Ale tęskniłam :) Przyznam szczerze, że odliczałam dni do kliknięcia nowego posta. Tak dawno mnie tutaj nie było i tak dawno nie robiłam zdjęć na bloga. Cieszę się, że istnieje jeszcze instagram i snapchat bo zapomnielibyście pewnie jak wyglądam :) 
Jestem i mam nadzieję, że będę częściej. W planach mam kilka projektów, dzięki którym posty będę dodawać regularnie i oczywiście kanał na yt jest tematem nr 1 i dotrzymam obietnicy. 

Mam nadzieję, że następnym postem będą zdjęcia z mojego pobytu w Los Angeles, choć przygotowanie ich zajmie mi sporo czasu, więc bądźcie cierpliwi :)
Całusy 













Czapka- True Religion
Kurtka- H&M
Bluza- GAP
Spodnie- Zara
Buty- Adidas Superstar

57 komentarzy:

  1. Ubóstwiam Twój styl zdjęć, styl pozowania. Mają taki specyficzny klimat. Przemiło się na to wszystko patrzy! <3

    Buziaki, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poznałam cię do momentu gdy na zdjęciu pokazałaś swoje ząbki :D Masz taki piękny uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  3. czy kurtka z H&M jest z obecnej kolekcji? czy kupiona już dawno i niedostępna ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia Sylwia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia! Jestes cudowna💗
    Aagnesblog.blogspot.com
    SNAPCHAT: ladyaagnes :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa razy to samo zdjęcie celowo czy przypadek?
    Jak patrze na twoje zdjęcia to mam ochotę kupić czapkę z daszkiem :D mega ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia uwielbiam Ciebie między innymi za to jaka jesteś pozytywna! Super blog, instagram i prze urocze, zabawne, dające nieraz powera filmiki na snapie!❤ Kocham Cie ��:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje włosy są takie piękne :3 Nie mogę się doczekać zdjęć z LA <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj czekam na post z Los Angeles! <3
    Masz fenomenalne zdjecia! Uwielbiam twoj styl, ktory jest taki naturalny, nic na sile no i przede wszystkim TWOJ!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gaczorku, uwielbiam patrzeć na Twój uśmiech! Jesteś piękna!

    azazels-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny post <3 mam takie pytanie jak byś miała wybrać jeden jedyny kosmetyk do włosów co to by było :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz takie piękne włosy *.* Znalazłam cię na inatagramowac potem zaczelam też śledzić na inatagramowac jesteś tak bardzo pozytywną i uśmiechnięta osoba. Chialapabym być tak pozytywną osoba. Jesteś cudowna !
    Zdjęcia są cudowne i czekam na fotorelacje z wyjazdu !
    Wygladasz świetnie w skórzanej kurtce i czapce z daszkiem
    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia!
    A postu ze zdjęciami z LA już nie mogę się doczekać:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  14. masz zdolnego fotografa :) pięęękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło tu u Ciebie. Uśmiechem zarażasz , a zdjecia oddają piękny klimat Twojego ubioru :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia,zawsze Ci wychodzą genialnie!<3
    zapraszam: http://julietta202.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia! Piękny Gaczorek jak zawsze ;)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już nie mogę się doczekać zdj z LA
    Masz taki piękny uśmiech :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post!:)
    Dodasz jakiś ze zdjęciami ze Stanów?
    Buziaki, Syl :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu do LA! Mam nadzieję, że dobrze się bawisz w wolnych chwilach :)) Ładne zdjęcia :)
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kochana 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny look! Mega mi się podoba ❤️

    ________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia KOSMOS, mega klimat z nich bije. A w szczególności Ty :)

    Zapraszam :)
    ♥️ http://aureolia.blogspot.com ♥️

    OdpowiedzUsuń
  24. tak! post z LA będzie świetny!

    So if you're hurting babeJust let you're heart be free

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyjazd do LA szczyt marzen 😊😄
    http://quite1simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sylwia post jak zawsze świetny, bardzo podoba mi się twoja czapka! <3
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. meeega outfit!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie dopasowane dodatki.
    Kolorystyka jak najbardziej na plus! Pasuje wszytsko do siebie!

    BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepsza forever 💕💕

    zuzol-zuuzol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :) Czekam na posta z La :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam w Twoich zdj to że czuć w nich lata 80/90 <>3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia są bajeczne! Dobrze znów zobaczyć stuprocentowy Twój styl! :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam pytani czy ten nounou@onet.pl jest aktualny? Jesli chce sie nawiazac wspolprace lub 'zostac modelka' lub zwyczajnie umowic sie do fryzjera, gdzie pisac??

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna, najlepsza ♥
    Tak długo czekałam na post, ale było warto!

    bellissimanathalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cała piękna i jeszcze te włosy*.*
    http://morpho-luno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory, klimat, stylizacja- wszystko cudowne jak zawsze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku Sylwia, przepiękne zdjęcia <3 Mogłabym patrzeć i patrzeć :D
    Uwielbiam taki klimat :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia jak zwykle, jedyne w swoim rodzaju! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjne zdjęcia, wyszłaś na nich fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jakie świetne zdjęcia. <3 nie mogłam się doczekać az coś wstawisz nowego. :D

    http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam twoje grungowe stylizacje +świetny nagłówek bloga zapraszam wszystkich do siebie http://zuzannakania.blogspot.com/ warto ):

    OdpowiedzUsuń
  43. Już czekam z Tobą na Los Angeles! :D

    http://anonymouspugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zawsze klimatycznie.. uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Z niecierpliwością czekam na post z Los Angeles! Uwielbiam Cię, jesteś tak pozytywną osobą, bardzo mnie zmotywowałaś, gdy mówiłaś o szczęściu wtedy, na plaży :)
    Zapraszam chętnych do siebie : http://cathelaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne zdjęcia <3
    & http://nanann5102.blogspot.com/ &

    OdpowiedzUsuń
  47. czy produkty ze sklepu online maniewski można kupić stacjonarnie w salonie w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  48. NAJLEPSZA ! :)
    http://kupczakklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej Gaczorku proszę o pomoc !
    mam zcięte włosy do ramion, moje włosy są cienkie i ponadto mam dużo odrastających włosów na różnych długościach, w związku z czym bardzo łatwo u mnie o efekt puszenia. Nie używam już prostownicy od roku, jedynie suszę włosy na szczotce po myciu. Bardzo zależy mi na tym aby włosy były wygładzone, cięższe, bardziej sypkie. Waham się nad zakupem szamponu kerasilk goldwella a kemon actyva disciplina, który będzie lepszy dla mnie ? dziękuję z góry za odp i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń