Weekend! :)






Follow me on   I N S T A G R A M


Sobota wieczór, czyli Gaczorek zaczyna odpoczywanie :) 
Odliczałam ostatnie dni tygodnia niczym dziecko do Mikołajowej nocy. Oficjalnie padam z przemęczenia i nie mogę doczekać się urlopu. Nawet taki robot jak ja czasami ma już dosyć. Nie wysypiam się, w dni wolne nie potrafię odpoczywać, bo już myślę o pracy i o wszystkim innym. Planuję wakacje i to trzyma mnie przy życiu, kiedy tu będzie szaro i brzydko ja będę Was zasypywać słonecznymi zdjęciami i pięknymi widokami.. ale się rozmarzyłam :) To tyle marudzenia. 
Tymczasem chciałam się pochwalić, chodzę regularnie na siłownię, jestem strasznie ambitna w tym temacie i nie odpuszczam, wprowadziłam nową dietę w swoje życie, po której czuję się niesamowicie. Mam dużo energii (mimo zmęczenia), nie jestem głodna i czuję się lekko. Dodatkowo jedzenie jest tak pyszne, że nie myślę nawet o małych grzeszkach. Jeśli kogoś to zainteresuje to dieta nazywa się low carb i jest dietą nieskowęglowodanową, wszystko co i jak opiszę Wam w osobym poście. 

Teraz trochę o tym  co mam na sobie.. 

Nie wiem co się ze mną dzieje, ostatnio były szpilki, dzisiaj jest obcisła spódnica. To już dwie rzeczy, o których rok temu nie pomyślałabym nawet, że założę.. Ale jest wytłumaczenie kobieta zmienną jest i niech tak zostanie :) mam nadzieję, że Wam się spodoba moja dzisiejsza stylizacja. Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. 
Piszcie jak u Was z dietami i ćwiczeniami, czy mimo szkoły i pracy znajdujecie czas dla siebie :) 
Wszystkiego dobrego Kochani i miłego weekendu dla Was :)













Okulary- Second hand
Sweter- Bershka
Spódnica- H&M
Buty- Adidas Originals ZX FLUX
Plecak- Bershka

Zdjęcia Sławek Gawin 

44 komentarze:

  1. Buty! *.* Jakie Ty masz śliczne włosyy!
    Całusy,
    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie wyglądasz lepiej w spodniach, tak jakoś się wydłużają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sławek zrobił genialne zdjęcia, widzę że człowiek wielu talentów, haha :) Świetny outfit Syl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciezko jest z posilkami co 3h chodzac do szkoly, ale musze wytrwac 😔 z Twoim askiem wsparciem daje rade! Zawsze jak mam zalamke co do diety treningu pierwsza mysl pozytywna - SYLWIA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja w pracy mam jeszcze gorzej, Ty masz przynajmniej przerwy :) To miłe dzięki :*

      Usuń
  5. Przepięknie wyglądasz Sylwia, musisz częściej ubierać spódniczki. Masz świetną figurę, więc warto ją eksponować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a według mnie właśnie stylizacja strasznie niedobrana do figury Sylwii bo zamiast podkreślać jej figurę - pokazuje wszystkie wady. Mimo że Syl ma szczuplutkie nogi - tutaj wyszły na masywne i bardzo krótkie, a brzuch (mimo że jak pokazywała na innych zdjęciach jest płaski) wygląda jakby nieźle odstawał.

      Usuń
    2. Ej! Mam płaski brzuch, nie odstaje :D Może to wina marszczenia się spódnicy :)

      Usuń
  6. Zawsze na zdjęciach masz taką uroczą 'skrzywioną' minkę:)
    Bardzo podoba mi się Twój styl. Ciekawie u Ciebie wygląda połączenie, z reguły niepasujących do siebie rzeczy. Widać, że przychodzi Ci to z łatwością, a efekt końcowy to zawsze WOW!
    Buziak <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spódnica, ale czemu te buty? Według mnie wszytko psują ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja :)))
    http://little-things-in-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oszalamiajace zdjecia! perfekcyjne pozy! cudowne adidaski! wygladasz wrecz jak Cara!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ogarniam 3go zdjecia :P
    A stylowka doooobra! :3
    Ostatnio dopadlo male odstepstwo od diety... gorsze dni. Ale mimo wszystko bardzo sie staram jesc zdrowo:) powiem ci ze w istatnim czasie to stalo sie nawet modne co ostatnio zauwazylam w szkole, klasie, wsrod znajomych :) salatki na sniadanie w pojemniczkach, te sprawy... :D co do cwiczen nie ma na nie czasu i ogolnie nie lubie cwiczyc w domu ale za to biegam kilka razy w tygodniu :) pare pytan bo na asku nie odpowiadasz niesteeety ale pewnie masz ich milion piecet ;) a wiec ile czasu powinno sie mniej wiecej biegac aby tluszcz zaczal sie spalac, czytalam ze dopiero po 45minutach... jakie tempo najlepsze aby nie bylo miesni, tylko pozbyc sie tluszczu ? Mam 165,waze ok 53kg, chcialabym 48-49i tyle utrzymac... Ile kcal dziennie powinno sie jesc, ile jesz na swojej diecie? :) Przy malym wysilku fizycznym u mnie. Szkola, nauka, zaczyna sie niestety... w wakacje inaczej to wygladalo, o wiele bardziej aktywnie :) jestes cudowna motywacja! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wczoraj usunęłam :)
      Po udowodnionych badaniach po ponad 30 minutach organizm przechodzi na tryb tlenowy i częściowo korzysta z energii z tkanki tłuszczowej, ale jest to zbyt skomplikowany proces i szczerze gdyby to było takie łatwe każdy by po prostu biegał i tracił na wadze zachwoując mięśnie :) Ja jem ok 1600- 1800 kcal, ile Ty powinnaś nie wiem.

      Usuń
  11. O czwarte.mi chodzilo zdjecie :D ale juz ogarnelam xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja niby elegancka, a jednak lekko sportowa. Podoba mi się, pomimo, że sama bym się tak nie ubrała - nie mój styl. Jeśli chodzi o dietę - zrezygnuję chyba z cheatów ponieważ przez cały tydzień idzie mi świetnie, a tu nagle zjem czekolade, a za chwilę mam ochotę jeszcze na ciasto, 2 czekolade i chipsy... Wolę nie robić sobie smaku i będzie lepiej, co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mam :(

      Usuń
    2. Ja też teraz nie mam cheatów, ale prawda kusi jeszcze bardziej, choć dieta i ćwiczenia sa przyjemniejsze wiedząc, że na coś czekasz :) Napisz jak sobie radzisz później bez małych grzeszków :) Ja jestem ciekawa czy sama wytrzymam :)

      Usuń
  13. Sylwia, jesteś niesamowita, odkąd tylko wpadłam na Twojego aska, jesteś moją motywacją. Codziennie znajduję godzinkę dla siebie i przeznaczam ją na ćwiczenia. Od razu czuję się lepiej! :D Chciałabym Ci podziękować, bo zachęciłaś mnie do dbania o siebie, co bardzo, ale to bardzo mi pomogło! Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, duma mnie rozpiera, gratulacje :)

      Usuń
  14. Świetny plecaczek ;)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Syl, kiedy post o tym jak zacząć dietę? :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie nozki zgrabniutkie I umiesnione lydki propsy Syl!;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Te buty Addidasa strasznie mi się podobają! :D Myślę czy sobie nie kupić... :D
    Ogółem świetna stylizacja! ;)
    U mnie zaczęła się szkoła ale jeszcze średnio ją odczuwam więc jak na razie jest ok ;D
    Dodatkowo mam pytanie do Ciebie - Kręcisz włosy lokówką czy masz jakieś inne sposoby na układanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle po prostu spinam w koka na noc i same się falują i wolę takie naturalne od tych z posta, bo po lokówce końce są takie jak siano w połączeniu z lakierem :)
      Co do butów szczerze polecam, są na maxa wygodne i na żywo robią wrażenie jeszcze bardziej, chyba z 5 osób mnie ostatnio zaczepiło i pytali skąd takie mam :)

      Usuń
  18. Fajny blog ;)
    http://tysia-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze jestem pod wielkim wrażeniem.
    Trzymaj się Syl, na pewno warto czekać! :*

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. SYL!!!!!!!!!!!!!!!!! Muszę ci się pochwalić :D wracam ze szkoły o 15 i od razu biorę się za ćwiczenia! :D kończę tak po 16 i robię sobie jakieś jedzonko po treningu. Z posiłkami jest ok, jem co 3-4 godziny ale jest jeden problem... jestem skazana na obiady w szkole :/ a tam wiadomo że pierogi, kopytka, makaron niepełnoziarnisty , zupy zabielane śmietaną, itd.. no ale nie nakładają tego dużo więc nie przytyje xd. Reszte posiłków sama przygotowuje i zawsze zdrowe! Więc mam nadzieje że pomimo niezbyt zdrowych obiadów będę i tak czy tak widziała efekty po moich ćwiczeniach? POZDRAWIAM KOCHANA <3333 A zdjęcia prześliczne jak cała ty :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stanie :) jeśli ćwiczysz i jesz zdrowo, poza obiadem to będzie okej :) Najważniejsze to jeść regularnie, wiadomo, że nie zawsze mamy możliwosć zjeść przygotowany przez nas obiad, mnie samej się zdarza, że np zamówie niby zdrowe jedzonko jajko sadzone z marchewką z groszkiem, ale marchew jest z zasmażką, a jajo pewnie na starym tłuszczu smażone :) Ostatnio sama gotuję, ale wczeniej zdarzało się i nic mi nie było, więc o ile nie będziesz jadła dzień w dzień pierogów będziesz żyć hehe :) Buziaki i gratulacje, ćwiczyć od razu po szkole to wielki wyczyn, ale najlepszy sposób na to, by wykonać zadanie, bo później by się już nie chciało :) Buziaki

      Usuń
  21. Mi się podoba, ja bardzo lubie Twój styl. OSobiścieteż preferuję wstawić w spójną całość niby niepasujący element, żeby u oglądającego wywołać efekt podobny do impresjonistycznej czerwonej kropki! Pozdrawiam i zazdroszczę włosów!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/09/tshirt-z-lovelyshoesnet.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie masz czego zazdrościć zawsze na jesień wypadają mi jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzieki tobie Syl zaczełam cwiczyc i to regularnie, co dotychczas mi nie wychodziło. Jestes moją ogromną motywacją.Uzależniłam sie od Twojego aska, a Twoje przepisy są przepyszne :)

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jak długo należy stosować dietę low carb?

    OdpowiedzUsuń