Snapchat- gaczorek


Follow me on   I N S T A G R A M




Jak mnie dawno tutaj nie było... Stęskniłam się za Wami :) 
Z blogowaniem to jest tak, odkładasz zrobienie zdjęć bo jak zwykle jest milion powodów, a to musisz posprzątać mieszkanie, ugotować obiad, bądź szykujesz wyjście na siłownię, a to pada deszcz, a to jest zbyt wietrznie, a to jest zbyt szaro.. Wiecznie coś. Doskonale wiecie, że jestem pracoholikiem i z pracy w ciągu tygodnia nie wychodzę, a jak już pojawia się niedziela Gaczuś umiera dosłownie. W taki dzień zwykle przyrządzam sobie pyszne śniadanko i nie wychodzę z łóżka. Niedziela jest dla mnie dniem lumpa, szerokie gigantyczne ciuchy za duże o kilka rozmiarów, dwie różne skarpetki, zero makijażu, zero czesania włosów. Ma być wygodnie, bez żadnych obowiązków, totalny relaks, aczkolwiek w tym całym relaksie muszę wygospodarować czas na zdjęcia stylizacji, ale tak mnie to błogie lenistwo poniosło, że nie byłam w stanie wyskoczyć z moich lumpowatych ciuszków :) 
To tak na usprawiedliwienie :) 
Teraz Wam poopowiadam co się u mnie wydarzyło przez ten czas.
Regularnie ćwiczę, z moim zdrowiem coraz lepiej. Musiałam się przestawić na niejedzenie glutenu, ponieważ lekarz zalecił mi odstawić, było ciężko, ale daję radę. Alternatywą są dla mnie bułki kukurydziane, które jem 1-2 razy w tygodniu. 
Moje ciało się zmienia, a ja razem z nim, z każdym najdrobniejszym sukcesem jestem coraz bardziej szczęśliwa. 
To tyle tak w skrócie, napiszę Wam jeszcze, że wczoraj spędziłam świetny dzień praca, siłownia, zdjęcia na bloga i tańce :) Jak ja dawno już nie tańczyłam :) Dzisiaj mam zakwasy na boczkach hehe :)

Co do stylizacji, pewnie większość z Was jest w szoku. Sylwia w szpilkach, nie jesteście sami bo ja też :) Miałam ochotę na odrobinę kobiecości i na zmianę, być może to niejednorazowa przygoda, ale nic nie obiecuję. 

Miłego wieczoru Wam życzę :) 
Piszcie w komentarzach jak Wasze wyniki w ćwiczeniach :) 

Udanego powrotu do szkoły ;) 













Jacket- Cropp
Shirt- Zara
Pants- Bershka
Shoes- Deezee
Hat- H&M
Backpack- Bershka
Sunglasses- Chanel

43 komentarze:

  1. Outfit miazga! A cialka tylko pozazdroscic, trzymaj tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kupilas spodnie w bershce? są swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) z ćwiczeniami coraz lepiej, stają się one powoli nawykiem, bez którego dzień jest stracony :) mam nadzieję, że w roku szkolnym znajdę czas(na pewno znajdę) na ćwiczenia :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam coraz mniej czasu, ale z ćwiczeń wieczornych przerzucam się chyba na ranne ;) Także czeka mnie pobudka o 6.20 aaaa :)

      Usuń
  4. Sylwia, zdradzisz, gdzie to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolice galerii kazimierz, nie wiem dokładnie przejeżdżałam autem i akurat mi się spodobało i się zatrzymałam, nawet bym tam już chyba nie trafiła :D Między osiedlami.

      Usuń
  5. wyglądasz super!

    ____________
    a u mnie? stylizacja w najgorętszym kolorze sezonu jesień/zima

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana rozumiem Cię doskonale, teraz jak bede szla do szkoly to tez zero czasu:(! Co do zdrowia, ciesze sie niezmiernie ze jest coraz lepiej i oby tak dalej!! btw. Wygladasz zjawiskowo
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Syl swietna stylizacja! Mega sie stesknilam:* kochana uwielbiam tewoje rzesy ale tyle sie naczytalamze 1:1 niszczy naturalne ze wypadaja itl moja kosmetyczka tez tego nie robi bo nie chce miec na sumieniu czyis rzes. Prosze podziel sie swoimi wrazeniami...jak to u ciebie wyglada...z gory dziekuje za odp BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie obciążają Twoje i są zdecydowanie krótsze niż przed założeniem, ale ja przedłużam rzęsy już 3-4 lata i nie widzę swoich już tak długo.... później potrzeba 4 miesięcy by rzęsy wróciły do "normalnej długości", aa i jeszcze Ci napiszę, że raz zrobiłam przerwę i stosowałam revitalash i odrosły mi piękne po 2 miesiącach, niestety moje są sztywne jak druty i dlatego je przedłużam, żeby były lekko podkręcone :)

      Usuń
  8. Syl moj guru cwiczen! POMOCY!!! Cwicze od dawna, tak od maja/czerwca porzadniej codziennie ewentualnie jeden/dwa dni w tyg rest ale tez nie zawsze glownie cardio bieganie 8-12km rower min 20km interwaly plus silowe na brzuch i posladki. Jestem chuda raczki patyczki brzuch plasciutki ale moje uda? UDA? to jakis zart! W ogole sie nie ruszaja caly czas te same grube parowy juz nie wiem co cwiczyc zeby je wyszczuplic a na tym mi najbardziej zalezalo po to zaczelam cwiczycjesc zdrowo a tu nic...jestem zalamana wykonczona treningami...narazie sie trzymam ale czasem trace wiare i mam ochote to rzucic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, tłuszcz nam się zbiera w udach i schodzi na samym końcu. Dajmy sobie czas do grudnia i wtedy na pewno będzie ślicznie :) Trzymam kciuki i nie poddawaj się! :)))

      Usuń
  9. Suszenie chlodnym zawiewem tez niszczy wlosy? Czy moge codziennie? Tez tak ladnie wyprostuja sie na szczotce przy zimnym? Dzieki z gory za odp:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wyprostują tak ładnie zimnym, gdyby tak było zamiast gorących prostownic byłyby na zimno :) Zimne niszczy dużo mniej, ale np przy modelowaniu poświęcasz 3 x tyle czasu co na suszenie ciepłym nawiewem. Polecam podsuszyć włosy naturalnie prawie do suchutkich, nastepnie wyciągnąć na szczotce ciepłym powietrzem, a przez 2 minuty suszyć chłodnym już bez szczotki ;)

      Usuń
  10. Syl <3 Bardzo się cieszę że powoli wracasz do zdrowia :) to dzięki Tobie zaczęłam się zdrowo odżywiać i dbać o siebie <3 ćwiczę tak 5 razy w tyg. i mam nadzieje że nawet podczas roku szkolnego znajde czas na ćwiczenia. POZDRAWIAM <33333 #sg >K<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tych butach ! Sylwia uwielbiam twojego aska i bloga zainspirowałaś mnie do założenia dopiero zaczynam może pomożesz?:) zapraszam
    http://latwo-zdrowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wrazenie,ze masz bardzo masywne nogi,zwiekszasz jeszcze mase miesniowa na nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, planuję poszerzyć je o jakieś 3 rozmiary, aby podkreślić talię hahahah

      Usuń
  13. cudowne buty, świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. własnie Cię dodałam na snapie:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne te buty <3

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny plecak. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten plecak,ach!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki moje Kochane Dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to kilka słów ode mnie. W tym roku postanowiłam się zmienić, ćwiczę i zdrowo odżywiam się od 1 stycznia. Nie spodziewałam się, że zmiany zajda nie tylko w ciele, ale także e umyśle. Czuje się dużo silniejsza, staram się radzić sobie z problemami. Obserwuje Twojego aska i bloga od kilku miesięcy, jesteś niesamowita motywacją! Dziękuję Ci za wszystko, z Twoją pomocą wciąż się zmieniam. Może nie wyglądam jeszcze super, ale będę ciężko pracować by wreszcie stanąć przed lustrem i powiedzieć ''jestem idealna'' Cieszę się, że z Twoim zdrowiem lepiej. :) Zdjęcia oczywiście piękne, dziękuję i pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super!
    Sylwia mam jeszcze do Cb pytanie! Jaki byś mi poleciła sposób jakie kosmetyki na pielęgnacje włosów... przez wakacje myłam włosy codziennie rano ale teraz jak mam wstawać do szkoły nie zawszę będę miała na to czas a pamiętam jak w zeszłym roku myłam włosy na noc to rano były nie do ułożenia :/ Od dłuższego czasu używam szamponów Elseeve LIGHT ale czuję że moje włosy straciły objętość i nie chcą się układać, są takie oklapnięte... Nie wiem co mam teraz robić :/ Chciałabym żeby moje włosy były w takiej kondycji jak Twoje... Co byś mi poleciła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinno sie myc wlosow codziennie, bo zakloca sie ph skory i ogolnie niszcza sie. Czasami naprawde lepiej sie przemeczyc i umyc co drugi dzien, wiem to po sobie, caly zeszly rok mylam codziennie, szlam w mokrych spac, zaczely wypadac i staly sie zadkie, przez wakacje mylam co 2-3dni, poczatkowo mialam wrazenie ze sa tluste w koncu przywykly do ciaglego mycia. Ale potem wszystko wrocilo do normy i sa o wiele zdrowsze. :) polecam ci odzywki ze sklepow zielarskich na obietosc, nie tapiruj! Moze jakas pianka okazyjnie? Bajlepiej na noc czesac sie w koczka, wtedy rano wlosy po rozwiazaniu beda mialy wieksza objetosc i nie beda takie oklapniete :)

      Usuń
  22. Dziękuję Ci. Tak bardzo mi pomogłaś :)
    Dojrzeć :)
    Przez twoją prostolinijność i nie przejmowanie się opinią innych oraz bycie "zimną suką" zrozumiałam, że nie muszę udawać. Jestem dzięki tobie duuużo szczęśliwsza. Pomogłaś mi odnaleść swój styl i zacząć walczyć ze sobą i swoim lenistwem. Jesteś na prawdę wielką inspiracją.
    I jesteś piękna :)

    -M

    OdpowiedzUsuń
  23. też kupiłam tą skórkę w croppie :)
    czekałam na powrót do szkoły, bo w wakacje jestem strasznie niezorganizowana... a tak to wrócę do regularnych treningów i trzymania diety :) tęskniłam za tym!

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja jak zawsze bajeczna;) Pasują Ci szpilki, i to bardzo;)
    U mnie z ćwiczeniami dobrze, staram się robić interwały;)) Nie będę mieć w czasie roku czasu, aby chodzić na siłke 6x w tyg, dlatego chcę bardziej przyłożyć się do diety;) Od września zaczynam twoją diete redukcyjną. Odżywiam sie zdrowo, ale nieregularnie. Ile ćwiczyć razy aby jeszcze schudnąć? I węglowodany zamieniałaś kiedyś na warzywa, mogę tak robić i jak wtedy z proporcjami? Można mleko bez laktozy? A jako deser i po ćwiczeniach(bo będzie mi przypadać jako 1 posiłek) pić białko i ile, jak się je robi i jakie najlepiej kupić?;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie, ponieważ wydaje mi się, że mam także problem z glutenem :( Przechodząc do pytania to dlaczego odstawiłaś gluten? Z góry dziękuję za odpowiedź :) Świetna sylwetka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sylwia czy masz swoj salon fryzjerski ? czy pracujesz u kogos ? jak zawsze stylizacja swietna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna jesteś!!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Syl , co powiesz o tych bucikach , czy są one wygodne ? :)

    OdpowiedzUsuń